Regulamentul magazinului online "Huzaro"
care stabilește, printre altele, condițiile de încheiere a contractelor prin intermediul Magazinului, furnizând informațiile esențiale despre Vânzător, Magazin și drepturile consumatorilor.
CUPRINS
Secțiunea 1 Definiții
Secțiunea 2 Date de contact ale Vânzătorului
Secțiunea 3 Cerințe tehnice
Secțiunea 4 Achiziții în magazin
Secțiunea 5 Plăți
Secțiunea 6 Procesarea comenzilor
Secțiunea 7 Dreptul de retragere
Secțiunea 8 Excepții de la dreptul de retragere
Secțiunea 9 Reclamații
Secțiunea 10 Date personale
Secțiunea 11 Restricții
Secțiunea 12 Dispoziții aplicabile Cumpărătorilor care nu sunt consumatori
Anexa 1 Formular de retragere
Secțiunea 1 Definiții
Legea privind drepturile consumatorilor – Legea poloneză din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.
Zile lucrătoare – De luni până vineri, excluzând sărbătorile legale din Polonia.
Cumpărător – Orice entitate care achiziționează produse în magazin, cu reședința în Uniunea Europeană.
Consumator – Orice Cumpărător care este o persoană fizică, achiziționând produse în Magazin în scopuri care nu sunt legate de activitatea sa comercială, de afaceri, de meserie sau profesie.
Vânzător – MEESTER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, cu sediul în ul. Wagrowska 2, 61-369 Poznań, Polonia, înregistrată în Registrul Național al Tribunalului – secțiunea antreprenorilor la Tribunalul Regional Poznań – Nowe Miasto i Wilda din Poznań, Departamentul VIII Comercial al Registrului Național Judiciar sub nr. KRS 0000718471, NIP 7822769523, REGON 36893206900000, cu un capital social de 5000,00 PLN.
Magazin – Magazinul online "Huzaro" administrat de Vânzător, disponibil la adresa https://www.huzaro.com, destinat Cumpărătorilor.
Regulamentul – prezentul regulament.
Secțiunea 2 Date de contact ale Vânzătorului
- Adresă poștală: ul. Wagrowska 2, 61-369 Poznań, Polonia
- Adresă e-mail: shop@huzaro.com
- Număr de telefon: (+48) 61 635 05 40
- Adresă de returnare a produselor (în caz de retragere): ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249 Poznań
- Adresă pentru reclamații: ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249 Poznań
Apelurile telefonice sunt taxate conform tarifului operatorului de telecomunicații al Cumpărătorului. Vânzătorul atrage atenția asupra faptului că apelurile internaționale pot avea un cost mai ridicat în funcție de tarifele operatorului Cumpărătorului.
Secțiunea 3 CERINȚE TEHNICE
- Un dispozitiv cu acces la internet și un browser web capabil să:
- accepte fișiere cookie
- suporte JavaScript
- Pentru a plasa o comandă în Magazin, este necesară o adresă de e-mail activă în plus față de cerințele enumerate la punctul 1.
Secțiunea 4 ACHIZIȚII ÎN MAGAZIN
- Prețurile produselor afișate în Magazin sunt prețuri totale.
- Prețul total afișat în Magazin include: prețul produsului și, dacă este aplicabil, prețul livrării.
- Cumpărătorul adaugă produsul selectat în coșul de cumpărături din Magazin.
- Cumpărătorul selectează apoi metoda de livrare și plată disponibilă în Magazin și furnizează datele necesare pentru procesarea comenzii.
- Comanda este plasată când Cumpărătorul confirmă conținutul comenzii și acceptă Regulamentul.
- Plasarea unei comenzi echivalează cu încheierea unui contract între Cumpărător și Vânzător.
Secțiunea 5 PLĂȚI
- În Magazin, sunt disponibile următoarele metode de plată:
- platformă de plată:
- OPAY
- Przelewy24
- platformă de plată:
- Informații suplimentare despre metodele de plată sunt disponibile în secțiunea dedicată din Magazin, inclusiv informații despre disponibilitatea anumitor metode în funcție de țara Cumpărătorului.
- În cazul plății în avans, aceasta trebuie efectuată în termen de 7 zile lucrătoare de la încheierea contractului.
- În cazul anumitor metode de plată, plata este posibilă doar imediat după plasarea comenzii.
- Cumpărătorul, prin plasarea comenzii în Magazin, își dă acordul pentru facturarea electronică. Cumpărătorul are dreptul de a retrage acest consimțământ.
Secțiunea 6 PROCESAREA COMENZILOR
- Termenul de procesare a comenzilor este de până la 6 zile lucrătoare.
- În cazul plății în avans, comanda va fi procesată după primirea plății.
- Produsele achiziționate în Magazin pot fi livrate în următoarele țări:
- Lituania,
- Letonia,
- Estonia
- Produsele sunt livrate prin intermediul unei firme de curierat.
Secțiunea 7 DREPTUL DE RETRAGERE
- Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile, fără a indica motivele, cu excepțiile prevăzute în Secțiunea 8 a Regulamentului.
- Perioada de retragere expiră la 14 zile de la data:
- când Consumatorul sau o terță persoană indicată de Consumator (alta decât transportatorul) intră în posesia fizică a bunurilor;
- în cazul livrării succesive a mai multor produse, de la data primirii ultimului produs, a lotului sau părții acestuia de către Consumator sau de către o terță persoană indicată de Consumator.
- Pentru a exercita dreptul de retragere, Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul, utilizând datele indicate în Secțiunea 2 a Regulamentului, despre decizia sa de retragere printr-o declarație clară (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
- Consumatorul poate folosi formularul de retragere atașat, dar nu este obligatoriu.
- Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca notificarea de retragere să fie trimisă înainte de expirarea termenului.
Consecințele retragerii
- În cazul retragerii din contract, Consumatorul va primi rambursarea tuturor plăților, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care apar în cazul unei metode de livrare alese de Consumator, alta decât cea mai ieftină metodă standard oferită de Vânzător), fără întârziere nejustificată și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat de decizia de retragere.
- Vânzătorul va efectua rambursarea folosind aceeași metodă de plată utilizată de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord cu o altă metodă; în orice caz, nu vor fi aplicate comisioane.
- Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea bunurilor înapoi sau până când Consumatorul furnizează dovada returnării bunurilor, oricare dintre acestea este mai devreme.
- Consumatorul va returna produsele fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii la adresa: Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249 Poznań.
- Consumatorul suportă costurile directe ale returnării produselor.
- Consumatorul este responsabil doar pentru deprecierea bunurilor cauzată de manipularea în afara necesității de a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestora.
Secțiunea 8 EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
- Consumatorul nu are dreptul de a se retrage în următoarele cazuri:
- produse personalizate conform specificațiilor Consumatorului;
- produse susceptibile să se deterioreze rapid sau cu termen de valabilitate scurt;
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau igienă, dacă au fost desigilate;
- produse care, prin natura lor, devin inseparabil amestecate cu alte produse;
- înregistrări audio/video sau software sigilat care a fost desigilat după livrare;
- ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament.
Secțiunea 9 RECLAMAȚII
- Vânzătorul este responsabil pentru conformitatea cu contractul, conform prevederilor generale ale legislației în vigoare.
- Reclamațiile trebuie trimise la adresa poștală sau e-mailul specificate în Secțiunea 2.
- În cazul unei garanții adiționale, informațiile sunt disponibile în descrierea produsului din Magazin.
- Reclamațiile legate de funcționarea Magazinului trebuie raportate prin e-mail.
- Vânzătorul va soluționa reclamațiile în termen de 14 zile.
Secțiunea 10 DATE PERSONALE
- Operatorul datelor personale ale Cumpărătorului este Vânzătorul.
- Scopul prelucrării datelor este procesarea comenzilor.
- Cumpărătorul furnizează datele în mod voluntar, dar acestea sunt necesare pentru încheierea contractului.
- Durata prelucrării datelor depinde de durata contractului, obligațiile legale ale Vânzătorului și dreptul Cumpărătorului de a se opune prelucrării.
- Cumpărătorul are dreptul de acces, rectificare, ștergere, restricționare și portabilitate a datelor și de a se opune prelucrării.
Secțiunea 11 RESTRICȚII
- Cumpărătorului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.
Secțiunea 12 DISPOZIȚII PENTRU CUMPĂRĂTORII CARE NU SUNT CONSUMATORI
- Vânzătorul nu are responsabilitate față de Cumpărătorii care nu sunt consumatori în limitele permise de lege.
Anexa 1 la Regulament
Mai jos este un model de formular de retragere pe care Consumatorul îl poate (dar nu este obligat să) utilizeze.
Model formular de retragere
(completați și returnați doar dacă doriți să vă retrageți din contract)
MEESTER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249 Poznań, Polonia
e-mail: shop@huzaro.com
- Eu/Noi (*) ..................................................................... notific prin prezenta că doresc să mă retrag/retragem (*) din contractul de vânzare pentru următoarele produse (*)/servicii (*):
..............................................................................................................................................................................
- Comandat pe/Primit pe (*)
..............................................................................................................................................................................
- Nume și prenume ale Consumatorului (-lor):
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Semnătura Consumatorului (doar pentru notificările în format hârtie)
Data ............................................
(*) Tăiați ce nu este necesar.
Termeni și Condiții pentru Promoția Livrare Gratuită
I. Dispoziții inițiale
- Prezentele condiții ale promoției numite: Livrare Gratuită stabilesc regulile de desfășurare, condițiile și procedura de reclamație a Promoției, regulile de utilizare și drepturile participanților la Promoție, precum și obligațiile Organizatorului (în continuare, de asemenea: „Termenii Promoției”).
- Organizatorul Promoției Livrare Gratuită (în continuare, de asemenea: „Promoția”) este Meester Group sp. z o.o. cu sediul în Poznań, ul. Wagrowska 2, 61-369 Poznań (care reprezintă, de asemenea, adresa pentru corespondență), înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional Poznań – Nowe Miasto și Wilda în Poznań, Secția a VIII-a Economică a Registrului Judiciar Național – Registrul Comerțului sub numărul KRS 0000718471, NIP 7822769523, REGON 368932069, cu un capital social de 1.000.000 PLN, plătit integral; adresa de e-mail: sklep@huzaro.pl, număr de telefon de contact: (+48) 61 635 05 40. Promoția este desfășurată pe teritoriul Republicii Polone, prin intermediul site-ului huzaro.pl, disponibil la adresa URL: https://www.huzaro.ro/ (în continuare, de asemenea: „Site-ul Web”).
- Pot participa la Promoție Clienții care au efectuat o achiziție de Produse într-o singură comandă, cu o valoare totală a coșului mai mare sau egală cu 350 PLN (română lei) și care îndeplinesc toate Condițiile Promoției (în continuare, de asemenea: „Participant la Promoție”).
- Promoția este anunțată în cadrul Site-ului Web.
II. Obiectul Promoției și condițiile de participare la Promoție
- Obiectul Promoției este posibilitatea Participantului de a beneficia de livrare gratuită pentru comenzile a căror valoare totală a coșului, într-o singură comandă, este mai mare sau egală cu 350 RON, prin introducerea codului promoțional ZOMBIE (în continuare, de asemenea: „Obiectul Promoției”).
- Promoția este valabilă din 30 octombrie 2024 până în 3 noiembrie 2024 (în continuare, de asemenea: „Durata Promoției”).
- Participarea la Promoție este voluntară și gratuită (achiziționarea Produselor în cadrul Promoției nu necesită costuri suplimentare din partea Participantului în afară de achitarea Prețului Produselor din Promoție).
- Pentru a participa la Promoție, este necesar să:
- se încheie un Contract de Vânzare a Produselor prin intermediul Site-ului Web;
- se utilizeze codul promoțional ZOMBIE în coșul de cumpărături, în care sunt produse cu o valoare totală de peste 350 RON;
- se efectueze o achiziție de Produse cu o valoare totală a coșului de cel puțin 350 RON.
- În cadrul Promoției, livrarea tuturor Produselor incluse într-o singură comandă cu o valoare totală a coșului mai mare sau egală cu 350 RON este gratuită, după introducerea codului promoțional ZOMBIE.
- Obiectul Promoției oferit de Organizator nu poate fi convertit în bani sau înlocuit cu un alt mijloc de plată și este netransferabil.
- Participantul la Promoție are dreptul, dar nu obligația, de a beneficia de Promoție în momentul achiziționării Produselor prin intermediul Site-ului Web.
III. Reclamații
- Toate reclamațiile legate de Promoție pot fi trimise, în special, prin e-mail la adresa: shop@huzaro.com.
- Participantul la Promoție va fi informat în termen de 14 zile prin e-mail sau în scris cu privire la soluționarea Reclamației și modul de rezolvare a acesteia.
- Reclamațiile sunt soluționate de Meester Group, în conformitate cu prevederile acestor Termeni ai Promoției.
IV. Dispoziții finale
- Prezentele Condiții ale Promoției sunt disponibile la adresa URL:
- Dacă din context nu rezultă altceva, termenii scriși cu literă mare folosiți în Termenii Promoției au sensul definit în regulamentul Site-ului Web disponibil la adresa: https://huzaro.ro/content/24-politica-de-confiden%C8%9Bialitate (în continuare: “Termeni și condiții”).
- În ceea ce privește aspectele nereglementate în prezentele Condiții ale Promoției, se aplică prevederile Regulamentului.
- Meester Group are dreptul de a anula Promoția în orice moment, fără a preciza un motiv.
- Operatorul de date cu caracter personal al Participanților la Promoție este Meester Group sp. z o.o. Detalii despre principiile de procesare a datelor sunt disponibile în Politica de Confidențialitate Meester Group, accesibilă la adresa: https://huzaro.ro/content/11--politica-de-confidenialitate-i-cookie-uri-gdpr
- Meester Group își rezervă dreptul de a modifica Condițiile Promoției în cazuri importante, cum ar fi:
- modificarea legislației care reglementează desfășurarea Promoției și care afectează drepturile și obligațiile Meester Group și ale Participanților la Promoție;
- modificări tehnice sau tehnologice privind desfășurarea Promoției (în special pentru actualizarea cerințelor tehnice specificate în Regulament);
- modificări ale legislației care reglementează vânzarea de Produse sau furnizarea de servicii electronice de către Meester Group, care afectează drepturile și obligațiile părților în cadrul Contractului de Vânzare, sau schimbări în interpretarea acestor legi, rezultate din hotărâri judecătorești, decizii, recomandări sau dispoziții ale autorităților competente;
- modificarea domeniului sau a funcționalităților serviciilor reglementate prin Regulament, prin introducerea de noi funcționalități, modificări sau retragerea acestora de către Meester Group.
- În cazul modificării Condițiilor Promoției, Meester Group va publica textul actualizat al Condițiilor Promoției pe Site-ul Web. Modificările devin valabile de la momentul indicării clare a acestora și publicării lor pe Site-ul Web.