Garanție
Meester Group sp. z o.o., cu sediul pe strada Wagrowska 2 (61-369) din Poznań, proprietar al mărcilor Mark Adler, Huzaro și Vertenz, garantează buna funcționare a produselor în conformitate cu condițiile tehnice și de funcționare descrise în manualele de utilizare ale acestora.
Garanția este de natură temporară. Diferitele produse și componentele acestora fac obiectul unei garanții cu un domeniu de aplicare și o durată diferite, așa cum este descris mai jos.
Defectele și deteriorările produselor trebuie raportate întotdeauna imediat ce sunt descoperite. Nu continuați să utilizați produsul atunci când este detectat un defect sau o deteriorare, deoarece acest lucru poate agrava defectul sau deteriorarea și pune în pericol sănătatea și chiar viața utilizatorului. Produsul trebuie securizat pe durata procesului de reclamație, iar apoi trebuie să urmați instrucțiunile producătorului sau ale centrului de service autorizat.
Garanția nu acoperă uzura naturală a produselor rezultată în urma funcționării și nici daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare. De asemenea, garanția nu acoperă daunele mecanice, inclusiv rupturile, fisurile cauzate de utilizator. De asemenea, garanția nu acoperă decolorarea și alte defecte ale țesăturilor rezultate în urma expunerii prelungite la lumina soarelui, defectele cauzate de întreținerea necorespunzătoare a dispozitivului, de exemplu, spălarea la temperaturi prea ridicate, curățarea cu detergenți puternici, deteriorarea termică, deteriorarea electrică și deteriorarea cauzată de contactul cu lichide, precum și defectele și deteriorările rezultate în urma unor modificări și modificări arbitrare.
Serviciul de service și producătorul nu răspund pentru daunele și pierderile rezultate din imposibilitatea de a utiliza produsul aflat în reparație.
Produsele prezentate pentru reclamație trebuie curățate în prealabil. Numai produsele ambalate, în ambalaj de carton (original sau de schimb) sunt acceptate pentru reclamație.
Detalii privind garanția
- Fotolii pivotante (inclusiv pentru birou, jocuri)
Meester Group sp. z o.o. oferă o garanție pentru următoarele componente ale scaunului de joc și ale scaunului de birou, în perioada de valabilitate specificată mai jos:
Garanție pentru o perioadă de 4 ani:
- pentru structura metalică și cadrul scaunului
Garanție pentru o perioadă de 2 ani:
- pentru bază, mecanismul de reglare a spătarului și mecanismul de înclinare
Garanție pentru o perioadă de 1 an:
- pentru carcasă, cotiere, cotiere, material, roți și ridicarea cu gaz - garanția exclude deteriorarea mecanică a materialelor.
- pe toate celelalte piese, cu excepția pieselor de alte mărci decât cele deținute de Meester Group sp. z o.o. (Huzaro, Mark Adler, Vertenz)
- Excluderi din garanție:
Această garanție nu acoperă:
- uzura normală a pieselor, cum ar fi roțile, mecanismele, materialele, pernele, cadrele, bazele, lifturile cu gaz, atunci când nu există defecte materiale sau tehnologice - acestea trebuie raportate imediat ce sunt descoperite;
- modificările produsului în raport cu designul original;
- daunele rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
- daunele rezultate din expunerea la condiții extreme, inclusiv climatice, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
- daunele la conexiunile filetate.
- daunele cauzate de conexiunile filetate. deteriorări mecanice, cum ar fi tăieturi, perforații; abraziuni.
- Întreținere
Reguli de întreținere:
- fotoliile și scaunele tapițate cu piele nu trebuie să stea în apropierea unui radiator și a altor surse de căldură.
- Pielea necesită protecție împotriva factorilor nocivi, cum ar fi transpirația, grăsimea din păr, produsele cosmetice, praful, substanțele chimice de uz casnic sau uscăciunea obișnuită, astfel încât întreținerea pielii trebuie să se facă cu produse speciale de îngrijire care formează un strat protector, rezistent la apă și substanțe uleioase.
- Birouri
Meester Group sp. z o.o. oferă o garanție pentru următoarele componente ale birourilor, în perioada de valabilitate specificată mai jos:
Garanție pentru o perioadă de 4 ani:
- asupra cadrului metalic al biroului.
Garanție pentruoperioadă de 2 ani:
- asupra componentelor electrice ale cadrului biroului (dacă biroul are unul)
Garanție pentru o perioadă de 1 an:
- asupra blatului mesei și a furnirului acestuia, precum și asupra tuturor celorlalte părți, cum ar fi suporturile pentru telefon și suporturile pentru pahare.
- Excluderi din garanție:
Această garanție nu acoperă:
- uzura normală a componentelor, cum ar fi furnirul blatului, suportul pentru căști, suportul pentru pahare, atunci când nu există defecte materiale sau tehnologice - acestea trebuie raportate imediat ce sunt descoperite;
- modificări ale produsului în raport cu designul original;
- daune rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
- daune rezultate din expunerea la condiții extreme, inclusiv climă, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
- deteriorarea conexiunilor filetate.
- daune mecanice, cum ar fi tăieturi, perforații; abraziuni.
- Întreținere
Reguli de întreținere:
- birourile nu trebuie să stea în apropierea unui radiator sau a altor surse de căldură.
- partea superioară a biroului trebuie curățată în mod regulat cu o cârpă umedă
- Accesorii
Meester Group sp. z o.o. oferă o garanție pentru accesoriile din gama sa de produse pentru perioada de valabilitate menționată mai jos:
Garanție pentru o perioadă de 2 ani:
- pentru mouse pad-uri și covorașe pentru jocuri
- pentru mouse-uri și tastaturi pentru jocuri
- pentru căști pentru jocuri
- pentru suporturi pentru televizoare și monitoare
- pentru suporturi și rafturi
- Excluderi din garanție:
Această garanție nu acoperă:
- uzura normală a componentelor, atunci când nu există defecte materiale sau tehnologice - acestea trebuie raportate imediat după descoperire;
- modificările produsului în raport cu designul original;
- daunele rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
- daunele rezultate din expunerea la condiții extreme, inclusiv climatul, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
- daunele mecanice, cum ar fi tăieturi, înțepături; impacturi etc.
- daunele la rafturi și umerașe rezultate din instrucțiuni de instalare neconforme atașate produsului;
- Întreținere
Reguli de întreținere:
- accesoriile nu trebuie să stea în apropierea radiatorului și a altor surse de căldură; - plăcuțele și covorașele nu trebuie expuse la lumina directă a soarelui;
- accesoriile trebuie șterse periodic cu o cârpă umedă.
- Saci de fasole
Meester Group sp. z o.o. oferă garanție pentru următoarele componente ale sacilor de fasole pentru jocuri în perioada de valabilitate indicată mai jos:
Garanție pentru o perioadă de 2 ani:
- pe capac
- Excluderi din garanție:
Această garanție nu acoperă:
- Umplutura sacului de fasole, deoarece granulele sunt un element înlocuibil, care trebuie să fie reaprovizionat pe cont propriu;
- defectele care nu au fost raportate imediat după descoperire și care au fost agravate de utilizarea continuă;
- modificările aduse produsului din partea proprie;
- daunele rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
- daunele rezultate din expunerea la condiții extreme, inclusiv condiții climatice, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
- daunele mecanice, cum ar fi tăieturi, perforații; abraziuni.
- Întreținere
Reguli de întreținere:
- capacul sacului de fasole trebuie menținut curat cu o cârpă umezită;
- granulele, datorită proprietăților lor fizice, ar putea fi necesar să fie reaprovizionate. Reumplerea ar trebui să se facă atunci când se modifică proprietăți ale sacului de fasole precum confortul de ședere sau nivelul de adaptare la forma corpului sub influența greutății.
- Capacul trebuie umplut numai cu granule specializate concepute pentru umplerea sacilor de fasole. Nu ar trebui să fie umplut cu alte materiale.
Pierderea garanției
Drepturile de garanție se sting în următoarele cazuri:
- expirarea perioadei de garanție
- efectuarea de reparații și/sau modificări în afara serviciilor dealerilor autorizați Meester Group
- nerespectarea recomandărilor pentru o funcționare și întreținere corespunzătoare
- utilizarea produsului nefuncțional sau deteriorat, ceea ce poate duce la deteriorarea ulterioară a produsului, precum și la rănirea utilizatorului.
ALTE DISPOZIȚII
Cu excepția celor prevăzute în această garanție, Meester Group, angajații și distribuitorii săi autorizați nu vor fi răspunzători pentru nicio pierdere sau daună (inclusiv pierderi sau daune colaterale sau indirecte, sau cauzate de neglijența sau comportamentul necorespunzător al utilizatorului). Orice reclamație în cadrul acestei garanții trebuie făcută la un distribuitor autorizat. Pentru a procesa o cerere de garanție este necesară dovada achiziției: chitanța sau numărul facturii sau numărul comenzii din magazin.
Cererile de despăgubire efectuate în afara țării de achiziție pot atrage taxe și alte restricții. Perioada de garanție și prevederile specifice pot varia de la o țară la alta. Această garanție nu exclude, limitează sau suspendă drepturile cumpărătorului în temeiul legii privind garanția pentru defectele bunurilor vândute.
PROCEDURA DE RECLAMAȚIE
Cererile de garanție trebuie trimise prin e-mail la adresa: shop@huzaro.pl
Mesajul de notificare trebuie să includă următoarele:
- informații cu privire la produsul la care se referă problema (indicarea modelului)
- o descriere detaliată a obiectului sesizării, adică informații despre defectul semnalat, circumstanțele în care acesta a apărut și a fost observat. Merită să atașați la descriere fotografii sau înregistrări video ale produsului, dacă acestea pot ajuta la identificarea problemei;
- informații care ne vor permite să găsim comanda corectă, adică informații despre locul și data la care a fost cumpărat produsul, informații personale pentru care a fost plasată comanda sau numărul comenzii respective