Garanție
Compania Meester Group sp. z o.o., cu sediul pe strada Wagrowska 2 (61-369) din Poznań, deținător al mărcilor Mark Adler și Huzaro, oferă garanție pentru buna funcționare a produselor în conformitate cu condițiile tehnice și de utilizare descrise în manualele de utilizare ale acestora.
Garanția are caracter limitat în timp. Diferite produse și componente ale acestora sunt acoperite de garanție în moduri diferite, așa cum este descris în documentul de mai jos, în ceea ce privește domeniul de aplicare și perioada de valabilitate.
Defecțiunile și deteriorările produsului trebuie raportate imediat după descoperirea lor. Nu este recomandată continuarea utilizării produsului în cazul în care a fost detectată o defecțiune sau deteriorare, deoarece aceasta poate agrava problema și poate reprezenta un pericol pentru sănătatea sau chiar viața utilizatorului. Produsul trebuie protejat pe durata procesului de reclamație și apoi trebuie urmate instrucțiunile producătorului sau ale unui service autorizat.
Garanția nu acoperă uzura naturală a produselor cauzată de utilizare, precum și daunele rezultate din utilizarea incorectă. Garanția nu acoperă, de asemenea, deteriorările mecanice, inclusiv rupturile și fisurile cauzate de utilizator. Garanția nu include decolorarea și alte defecte ale materialelor textile apărute ca urmare a expunerii prelungite la razele solare, defecțiunile cauzate de întreținerea necorespunzătoare a dispozitivului (de exemplu, spălarea la temperaturi prea ridicate, curățarea cu detergenți agresivi), deteriorările termice, electrice și cele cauzate de contactul cu lichide, precum și defectele și deteriorările apărute ca urmare a modificărilor sau reparațiilor neautorizate.
Service-ul și Producătorul nu sunt răspunzători pentru daunele și pierderile rezultate din imposibilitatea utilizării produsului aflat în reparație.
Produsele trimise spre reclamație trebuie să fie curățate în prealabil. Sunt acceptate spre reclamație doar produsele ambalate în cutii de carton (originale sau de înlocuire).
Detalii privind garanția
Scaune pivotante (inclusiv de birou și pentru gaming)
Compania Meester Group sp. z o.o. oferă garanție pentru următoarele componente ale scaunelor de gaming și de birou, în perioadele specificate mai jos:
Garanție pe o perioadă de 4 ani:
• pentru structura metalică și cadrul scaunului
Garanție pe o perioadă de 2 ani:
• pentru baza scaunului, mecanismul de reglare a spătarului și mecanismul tilt
Garanție pe o perioadă de 1 an:
• pentru tapițerie, cotiere, material, roți, cilindru pneumatic (piston) și iluminare LED în modelele RGB – garanția exclude deteriorările mecanice ale materialelor.
• pentru toate celelalte piese, cu excepția celor aparținând altor mărci decât cele deținute de Meester Group Sp. z o.o. (Huzaro, Mark Adler)
Excluderi din garanție:
Prezenta garanție nu acoperă:
• uzura normală a componentelor precum: roți, mecanisme, materiale, perne, cadre, baze, cilindri, în absența unor defecte de material sau de fabricație – aceste defecțiuni trebuie raportate imediat după constatare;
• modificările aduse produsului față de construcția originală;
• deteriorările cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
• deteriorările cauzate de expunerea la condiții extreme, inclusiv climatice, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
• deteriorările filetărilor;
• deteriorările mecanice, cum ar fi tăieturi, perforații sau uzură excesivă;
• scârțâitul mecanismului scaunului rezultat din întreținerea necorespunzătoare.
Întreținere:
Reguli de întreținere:
• scaunele și fotoliile tapițate cu piele nu trebuie amplasate în apropierea caloriferelor sau altor surse de căldură;
• se recomandă utilizarea regulată a sprayurilor universale lubrifiante pentru întreținerea mecanismului scaunului;
• pielea necesită protecție împotriva factorilor nocivi precum transpirația, sebumul de pe păr, cosmeticele, praful, produsele de curățenie sau uscarea excesivă – de aceea, întreținerea pielii trebuie realizată cu produse speciale de îngrijire care creează un strat protector rezistent la apă și substanțe uleioase.
Birouri
Compania Meester Group sp. z o.o. oferă garanție pentru următoarele componente ale birourilor, în perioadele de valabilitate specificate mai jos:
Garanție pe o perioadă de 4 ani:
• pentru cadrul metalic al biroului.
Garanție pe o perioadă de 2 ani:
• pentru componentele electrice ale cadrului biroului (dacă biroul este echipat cu astfel de elemente).
Garanție pe o perioadă de 1 an:
• pentru blatul biroului și furnirul acestuia, precum și pentru toate celelalte componente, cum ar fi suporturile pentru căști sau suporturile pentru cană.
Excluderi din garanție:
Prezenta garanție nu acoperă:
• uzura normală a elementelor precum furnirul blatului, suportul pentru căști, suportul pentru cană, dacă nu există defecte de material sau de fabricație – acestea trebuie raportate imediat după constatare;
• modificările aduse produsului față de construcția originală;
• deteriorările rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
• deteriorările cauzate de expunerea la condiții extreme, inclusiv climatice, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
• deteriorările conexiunilor filetate;
• deteriorări mecanice, cum ar fi tăieturi, perforări sau uzură excesivă.
Întreținere
Reguli de întreținere:
• birourile nu trebuie amplasate în apropierea caloriferelor sau altor surse de căldură;
• blatul biroului trebuie curățat regulat cu o cârpă umezită.
3. Accesorii
Compania Meester Group sp. z o.o. oferă garanție pentru accesoriile din oferta sa în următoarele perioade de valabilitate:
Garanție pe o perioadă de 2 ani:
• pentru mousepaduri și covorașe de gaming
• pentru mouse-uri și tastaturi de gaming
• pentru căști de gaming
• pentru suporturi de televizoare și monitoare
• pentru cârlige și stative
Excluderi din garanție
Prezenta garanție nu acoperă:
• uzura normală a elementelor, în cazul în care nu există defecte de material sau de fabricație – acestea trebuie raportate imediat după constatare;
• modificările aduse produsului față de construcția originală;
• deteriorările rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
• deteriorările cauzate de expunerea la condiții extreme, inclusiv climatice, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
• deteriorările mecanice, cum ar fi tăieturi, perforări, lovituri etc.;
• deteriorările suporturilor, cârligelor și panourilor cauzate de montajul neconform cu instrucțiunile atașate produsului.
Întreținere
Reguli de întreținere:
• accesoriile nu trebuie amplasate în apropierea caloriferelor sau altor surse de căldură;
• mousepadurile și covorașele nu trebuie expuse direct la razele soarelui;
• accesoriile trebuie șterse regulat cu o cârpă umezită.
Pufuri
Compania Meester Group sp. z o.o. oferă garanție pentru următoarele componente ale pufurilor de gaming, în perioada de valabilitate indicată mai jos:
Garanție pe o perioadă de 2 ani:
• pentru husă
Excluderi din garanție
Prezenta garanție nu acoperă:
• umplutura pufului, deoarece granulatul este un element consumabil ce trebuie completat de către utilizator, conform preferinței;
• defecte care nu au fost raportate imediat după constatare și care s-au agravat prin continuarea utilizării;
• modificări ale produsului realizate de utilizator;
• deteriorări rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare;
• deteriorări cauzate de expunerea la condiții extreme, inclusiv climatice, sau utilizarea produsului în astfel de condiții;
• deteriorări mecanice, cum ar fi tăieturi, perforări, uzură excesivă.
• Întreținere
Reguli de întreținere:
• husa pufului trebuie menținută curată prin ștergere cu o cârpă umezită;
• granulatul, din cauza proprietăților sale fizice, poate necesita completare. Completarea trebuie efectuată atunci când se observă modificări ale caracteristicilor pufului, cum ar fi confortul la ședere sau nivelul de adaptare la forma corpului sub influența greutății;
• husa trebuie umplută exclusiv cu granulat special destinat pufurilor. Nu este permisă completarea cu alte materiale.
PIERDEREA GARANȚIEI
Drepturile din garanție se anulează în următoarele cazuri:
• expirarea perioadei de garanție;
• efectuarea de reparații și/sau modificări în afara service-urilor autorizate ale companiei Meester Group;
• nerespectarea recomandărilor privind utilizarea și întreținerea corectă;
• utilizarea produsului defect sau avariat, ceea ce poate duce la deteriorări suplimentare, precum și la vătămări corporale ale utilizatorului.
ALTE DISPOZIȚII
Cu excepția prevederilor acestei garanții, compania Meester Group, angajații săi și distribuitorii autorizați nu sunt răspunzători pentru nicio pierdere sau daună (inclusiv pierderi și daune indirecte sau consecvente ori cauzate de neglijența sau omisiunea utilizatorului). Orice revendicare rezultată din prezenta garanție trebuie adresată unui distribuitor autorizat. Pentru analizarea unei cereri de garanție este necesar un document care să ateste achiziția: numărul bonului fiscal sau al facturii, ori numărul comenzii din magazin.
Reclamațiile depuse în afara țării în care a avut loc achiziția pot fi supuse unor taxe suplimentare și altor limitări. Perioada de garanție și dispozițiile detaliate pot varia în funcție de țară. Prezenta garanție nu exclude, nu limitează și nu suspendă drepturile cumpărătorului care decurg din reglementările privind răspunderea pentru defectele bunurilor vândute.
Reclamațiile în baza garanției trebuie transmise prin e-mail la adresa: shop@huzaro.de
Mesajul de notificare trebuie să conțină următoarele informații:
Informații despre produsul vizat de problemă (menționează modelul);
Descriere detaliată a obiectului reclamației, adică informații despre defectul semnalat, circumstanțele în care a apărut și ce s-a observat. Se recomandă atașarea de fotografii sau videoclipuri ale produsului, dacă acestea pot ajuta la identificarea problemei;
Informații care să ne permită identificarea comenzii corespunzătoare, adică detalii despre locul și data achiziției produsului, datele personale folosite pentru a plasa comanda sau numărul comenzii respective.