Cum să faci publicitate unui produs?
1. Completați formularul de reclamație | 2. Trimiteți formularul către noi: | 3. Așteptați un răspuns de la noi: |
Completați toate datele necesare pentru a putea procesa cererea dvs. | Ca răspuns la cererea dvs., veți primi un e-mail de confirmare că am primit mesajul dvs. Nu-l ștergeți, ci păstrați-l. |
Ne vom contacta cu dvs. cât mai curând posibil și vă vom informa cum să procedați mai departe. Nu trebuie să returnați produsul către noi. Vom găsi soluția cea mai convenabilă pentru dvs. |
PROCEDURA DE RECLAMAȚII
Vânzătorul este răspunzător față de client în cazul în care bunurile vândute prezintă un defect material sau juridic (garanție).
Meester Group sp. z o.o. cu sediul social în ul. Wagrowska 2 (61-369) din Poznań, proprietarul mărcilor Mark Adler, Huzaro, Vertenz, Athler, Tulano și Gregman, garantează buna funcționare a produselor în conformitate cu condițiile tehnice și operaționale descrise în manualele de utilizare ale acestora.
Garanția este limitată în timp. Garanții cu domeniu de aplicare și durată diferite se aplică diverselor produse și componentelor acestora, așa cum sunt descrise în următorul document. Detaliile garanției și excluderile acesteia sunt descrise pe site-ul nostru web la rubrica "Garanție".
Garanția nu acoperă uzura naturală a produselor datorată funcționării sau daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare. De asemenea, garanția nu acoperă daunele mecanice, inclusiv fisurile, cauzate de utilizator. Garanția nu acoperă decolorarea și alte defecte ale țesăturilor cauzate de expunerea prelungită la lumina soarelui, defectele cauzate de îngrijirea necorespunzătoare a dispozitivului, de exemplu, spălarea la temperaturi prea ridicate, curățarea cu detergenți puternici, deteriorările termice, electrice și lichide, precum și defectele și daunele cauzate de schimbări și modificări neautorizate.
Defectele și deteriorările produsului trebuie raportate întotdeauna imediat ce sunt descoperite. Nu continuați să utilizați produsul dacă a fost detectat un defect sau o deteriorare, deoarece acest lucru poate agrava defectul sau deteriorarea și poate pune în pericol sănătatea sau chiar viața utilizatorului. Produsul ar trebui să fie securizat pe durata procesului de reclamație și apoi utilizat în conformitate cu instrucțiunile producătorului sau ale furnizorului de servicii autorizat.
O reclamație pentru înlăturarea unui defect sau înlocuirea unui produs vândut cu un produs fără defect expiră la un an de la data la care a fost descoperit defectul. În cazul în care clientul este un consumator, termenul de prescripție nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei specificate în prima teză.
Pentru a putea verifica în mod corespunzător valabilitatea, vă rugăm să completați formularul de cerere cu datele solicitate: Numele și prenumele/denumirea firmei, informații despre faptul dacă așteptați repararea/înlocuirea produsului/ reduceri/rambursări, numărul de cont pentru un eventual transfer bancar), telefon, e-mail, numărul/factura chitanței - pentru achizițiile efectuate de la un alt vânzător decât Meestergroup Sp. Z o.o. trebuie să atașați o astfel de dovadă în format pdf sau jgp, o descriere a defectului - inclusiv circumstanțele apariției și descoperirii acestuia, data apariției defectului, fotografii/video ale pagubei.
Reclamațiile care decurg din încălcarea drepturilor clientului garantate de lege sau bazate pe acești termeni și condiții trebuie adresate la adresa
Prin trimiterea produsului direct la departamentul nostru de service:
Meester Group Sp. z o.o , ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a 61-249, Poznań PL vă rugăm să anexați:
un formular de reclamație, pe care îl puteți găsi aici
informații în formular cu privire la faptul dacă vă așteptați la o reparație/înlocuire a produsului/reducere a prețului/rambursare.
Dacă alegeți între solicitările de mai sus, vă rugăm să țineți cont de următoarele reguli:
Nu puteți solicita anularea contractului dacă defectul este nesemnificativ.
dacă solicitați o reducere a prețului, trebuie să precizați valoarea cu care urmează să fie redus prețul
puteți solicita anularea contractului sau o reducere a prețului, cu excepția cazului în care vânzătorul înlocuiește articolul defect cu un articol fără defect sau remediază defectul imediat și fără a crea inconveniente nejustificate cumpărătorului. Această restricție nu se aplică în cazul în care articolul a fost deja înlocuit sau reparat de către vânzător sau dacă vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui articolul cu unul fără defecte sau de a remedia defectul.
Vânzătorul trebuie să răspundă fără întârziere la cererea de informații a clientului, dar în termen de cel mult 14 zile. Răspunsul la reclamație va fi trimis la adresa de e-mail furnizată de client - în funcție de metoda de depunere a reclamației. Trebuie reamintit faptul că răspunsul la o reclamație înseamnă că se confirmă sau se contestă validitatea reclamației. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că bunurile trebuie să fie readuse la starea contractuală în această perioadă. În același timp, vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba metoda de soluționare a reclamației dacă, în opinia sa, metoda propusă de cumpărător este imposibilă sau prea costisitoare.
Pachetele trimise în numerar la livrare nu vor fi acceptate de către vânzător.
Serviciul și producătorul nu sunt răspunzători pentru daunele și pierderile care rezultă din imposibilitatea de a utiliza produsul reparat.
Produsele prezentate pentru reclamație trebuie să fie curățate în prealabil. Numai produsele ambalate în ambalaj de carton (original sau de schimb) vor fi acceptate pentru reclamație.
Pentru a returna produsele, acestea trebuie să fie dezasamblate (se aplică în cazul produselor care trebuie asamblate) și ambalate astfel încât să fie protejate de posibilele daune de transport. Pe colet trebuie să fie aplicat un autocolant cu mențiunea ADVERTISMENT.
În cazul în care reclamația este acceptată, produsul va fi reparat sau schimbat cu unul nou sau, dacă acest lucru nu mai este posibil, va fi schimbat cu un alt produs (convenit în prealabil cu cumpărătorul) sau rambursat. Veți primi informațiile prin e-mail de la support@meestergroup.pl
Toate bunurile oferite în magazin sunt destinate uzului privat. Reclamațiile privind bunurile utilizate în scopuri comerciale pot fi respinse de către producător - dacă defectul bunurilor se datorează utilizării intensive în alte condiții decât cele domestice. În plus, culorile prezentate în fotografii pot fi ușor diferite de culoarea reală din cauza afișajului electronic. Cu toate acestea, ne străduim să ne asigurăm că fotografiile de pe site reflectă cu exactitate aspectul bunurilor. Vă rugăm să rețineți, totuși, că setările individuale ale monitorului pot face acest lucru ceva mai dificil și că acest lucru nu constituie un defect al produsului.
Drepturile de garanție expiră în următoarele cazuri:
- Expirarea perioadei de garanție
- Reparațiile și/sau modificările sunt efectuate în afara distribuitorilor autorizați ai Meester Group
- Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare și întreținere corespunzătoare.
- Utilizarea unui produs defect sau deteriorat, care poate duce la deteriorarea suplimentară a produsului sau la vătămarea corporală a utilizatorului.
Cu excepția celor menționate în prezenta garanție, Meester Group, angajații și distribuitorii săi autorizați nu sunt răspunzători pentru nicio pierdere sau daună (inclusiv pierderile sau daunele accidentale sau indirecte cauzate de neglijența sau comportamentul necorespunzător al utilizatorului). Toate cererile de despăgubire în temeiul acestei garanții trebuie adresate unui distribuitor autorizat. Pentru a procesa o cerere de garanție este necesară o dovadă de achiziție: dovada de cumpărare, numărul facturii sau numărul comenzii de magazin.
Cererile de despăgubire efectuate în afara țării de achiziție pot fi supuse unor taxe și altor restricții. Perioada de garanție și condițiile specifice pot varia de la o țară la alta. Această garanție nu exclude, nu limitează și nu suspendă drepturile cumpărătorului în conformitate cu prevederile de garanție pentru defectele produselor vândute.